Фігня якась, не приходять повідомлення про нові відповіді, поковиряюся у налаштуваннях.
Двигун 1.7 інжектор, в назві теми, там же і рік випуску, вважав, що цього досить.
Залишилося придбати масляний насос та паливний насос. Це те, що по двигуну.
За пропозицію 500 грн за паливний б/к дякую, але не бачу сенсу, адже новий коштує від 780 грн.
Стосовно решти кузовщини відпишусь у приват.
Стосовно масляного - теж.Добавлено (16.08.2015, 07:39)
---------------------------------------------
Ну і стосовно роздумів що краще, капіталити чи міняти двигун.
Придбав двигун, поставили його, фонарь.
Поміряли компресію - 4 на 3 циліндрах.
Двигун поїхав назад, адже лізти розбиратися не хотів, щоб потім не пред'являв продавець, що проблеми виникли через наше втручання.
Тому вирішив капіталити свій. По ціні приблизно те саме, однак вже буду знати, що двигун після капітального ремонту, а не кіт у мішку.
Поршня в зборі стали у 2800 грн. Перший ремонтний комплект.
Добавлено (16.08.2015, 19:32)
---------------------------------------------
Цитата pikkuus (
)
Новаая решетка погрунтована 150. маслонасос 200
як дійшла справа до оплати, то ціни стали 220 за маслонасос та 180 грн за решітку.
ну причина відома - долар же ж впав, гривня виросла! Так?